Veelgestelde vragen


Hulp bij installatie

1. Welke stappen moet ik doorlopen om mijn K01 of E01 in gebruik te nemen?

In de doos van uw K01 of E01 zit de verkorte handleiding om uw product in gebruik te nemen. Klik hier om deze te downloaden. Vergeet u niet om uw K01 of E01 te registreren alvorens u deze in gebruik kan nemen. Klik hier om naar de registratiepagina te gaan.

2. Hoelang duurt het laden?

Wij adviseren de eerste keer het horloge 12 uur op te laden en de 2e en 3e keer 8 uur. Hiermee zal u de batterijduur verlengen. Daarna is het horloge binnen 2 uur opgeladen.

3. Ik kan niet naar de smartwatch bellen na installatie, hoe kan dit?

Als u bij het aanmeldproces in de app hebt gekozen voor registratie via mobiele telefoon, heeft u uw nummer moeten invoeren als 612345678. Dit is een incompleet nummer, u zult deze zelf nog moeten wijzigen naar 0612345678 of 0031612345678 (in het geval de smartwatch ook in het buitenland gebruikt zal worden adviseren we de landcode toe te voegen) om vanaf de smartwatch naar de smartphone te kunnen bellen. -Ga naar contacten -Houdt het nummer vast dat u wilt wijzigen, er opent een nieuw venster -Druk op bewerken, u kunt dan een 0 of 0031 plaatsen voor het ingevoerde nummer -Druk vervolgens op bevestigen.

4. Hoe voeg ik andere telefoonnummers toe na de installatie?

Via Contacten kunt u de beheerders, sub-beheerders en telefoonnummers bekijken, wijzigen, verwijderen en nieuwe toevoegen. Druk onderin op contact toevoegen en vul de gevraagde gegevens in. Onderin ziet u hoeveel contacten er nog toegevoegd kunnen worden.

Met behulp van de optie onderaan (schuifje) kunt u aangeven of het überhaupt mogelijk is om een smartwatch toe te voegen. Ongeacht of dit aan staat, dient u als beheerder altijd toestemming te verlenen voordat iemand anders de smartwatch kan toevoegen. Indien een dergelijk verzoek is ingediend krijgt u hiervan een melding in de app. Mocht u deze hebben weggedrukt, kunt u deze bekijken via Berichten. Hier kunt u de keuze maken om het toevoegen wel of niet toe te staan.

5. Hoe kan ik een eerder toegevoegd telefoonnummer verwijderen?

Alleen de beheerder kan telefoonnummers verwijderen.

  1. Open de app;
  2. Login als de beheerder van de smartwatch;
  3. Open de telefoonlijst van de geselecteerde smartwatch via het menu;
  4. Druk (en houd vast) op het te verwijderen telefoonnummer in de lijst;
  5. Druk op verwijderen in het popup menu en bevestig de keuze.

6. Hoe voeg ik Veilige zones toe aan de smartwatch?

U kunt via Beheren > Veilige zones, de zones ingeven voor de smartwatch. Wanneer u een Connected Kids smartwatch instelt, heeft u standaard de keuze voor School of Thuis en de mogelijkheid om 8 vrij te bepalen zones in te geven. Voor de Connected Life kunt u enkel de Thuis locatie instellen en heeft u 9 vrije zones.

Via de Google Maps kaart kunt u de locatie selecteren en bepalen of de zone op basis van een straal (cirkel) of vierkant moet worden bepaald. U kunt zelf aangeven hoe groot de zone moet zijn.

7. Hoe voeg ik alarmen toe aan de smarwatch?

U kunt alarmen instellen door te kiezen voor Beheren > Alarmen. Hier kunt u maximaal 5 alarmen ingeven (dag, selectie van dagen en tijdstip en naam van het alarm). De naam van het alarm wordt weergegeven op de smartwatch wanneer deze afgaat.

8. Hoe kan ik de tijd op de smartwatch instellen of wijzigen?

Via Beheren > Tijd instellen kunt u de datum en tijd op de smartwatch wijzigen.

9. Hoe kan ik de volume instellingen bepalen voor de smartwatch?

Via Beheren kunt u de beltoon en het belvolume (speakervolume) instellen.

10. Is het mogelijk om de smartwatch op specifieke momenten automatisch op stil te zetten (bijvoorbeeld als mijn kind op school zit)?

Ja dit is mogelijk. Via Beheren kunt u kiezen voor de optie Stil. Hier kunt u maximaal 5 momenten (dag, selectie van dagen en tijdstip) toevoegen wanneer de smartwatch op stil moet staan.