Veelgestelde vragen


Vragen over de app

1. Voor welke operating systemen is de app beschikbaar?

De mobiele app is geschikt voor zowel iOS en Android.

2. Ik zie geen locatie informatie in de app. Hoe kan dit?

De smartwatch kan geen locatie informatie versturen wanneer de batterij leeg is, er geen mobiele data verbinding is (geen E symbool in het display) of de smartwatch zich buiten het bereik van het GSM netwerk bevindt. Ook als de bundel of het tegoed op is, zal u geen locatie informatie zien. Het kan ook zo zijn dat de batterij van de smartwatch onder de 15% zit. De smartwatch gaat dan automatisch naar handmatige modus over om batterij te besparen. U kunt de locatie op dat moment nog wel inzien door op het Google Maps scherm te klikken en vervolgens op loc te drukken. De locatie word dan handmatig opgevraagd.

3. Ik heb tijdens het aanmelden geen verificatiecode ontvangen. Hoe kan dit?

Als u zich heeft aangemeld via uw mobiele nummer let er dan op dat u het juiste land selecteert en het nummer als volgt invoert: 612345678. Later zult u dit nummer moeten wijzigen bij contacten in 0612345678. Bij aanmelden via email kan de verificatiecode binnenkomen in de spamfolder / map ongewenste post.

4. Ik ben mijn login gegevens kwijt. Hoe kan ik deze opvragen?

Druk in het inlogscherm op wachtwoord vergeten. U kunt dan via uw mobiele nummer of via email uw wachtwoord resetten.

5. Kan ik meerdere smartwatches beheren in mijn app?

Ja dit kan. U kunt een extra smartwatch toevoegen aan de app, door in de app op het plusje linksboven in te drukken. Scan de QR code van de nieuwe smartwatch en maak een gebruikersprofiel aan voor de gebruiker van de smartwatch.

6. Krijg ik een melding als er een nieuwe versie van de app beschikbaar is?

Ja, net zoals bij andere app’s op uw smartphone, zult u hiervan een melding krijgen.

7. Ik kan de QR code niet scannen. Wat kan ik doen?

Controleer allereerst of u de app toegang hebt gegeven tot de camera. Dit is benodigd om de QR code te kunnen scannen.
De volgende methoden kunnen ervoor zorgen dat de smartphone de QR kan scannen:

  • Wanneer de verlichting ontoereikend is, verplaats naar een lichte(re) omgeving en probeer opnieuw te scannen;
  • Probeer de afstand tussen de smartphone en de QR code aan te passen zodat de auto focus van uw smartphone scherp kan stellen en de QR code kan worden gescand.