Veelgestelde vragen


Vragen over bestellen, uw bestelling of garantie

1. Hoe kan ik bij VeiligOpPad.nl betalen?

Alle betalingen verlopen via iDeal voor aankopen via onze website. Het abonnementsgeld wordt via automatische incasso geïncasseerd.

2. Kan ik veilig bij VeiligOpPad.nl betalen?

Zodra u in onze webshop naar het betalingsscherm gaat, komt u in een veilige omgeving van uw bank. Hierdoor zijn uw betalingen veilig.

3. Ik wil mijn bestelde smartwatch retourneren. Tot wanneer mag dit?

Wanneer u het product via onze website hebt gekocht, kunt u het product binnen 14 dagen terugzenden. Gebruik hiervoor het formulier voor herroeping welke wij hebben meegestuurd met de bestelbevestiging. Bekijk hier de voorwaarden voor het retourneren van uw smartwatch.

Indien u het product elders hebt aangeschaft, dient u contact op te nemen met het betreffende verkooppunt.

4. Hoe wordt de smartwatch verzonden?

De smartwatch wordt via PostNL aan u verzonden.

5. Wie komt het horloge afleveren?

PostNL verzorgt de levering bij u thuis.

6. Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer u het product via onze website besteld, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

7. Kan ik de smartwatch afhalen?

Onze smartwatches zijn in meerdere winkels te koop. Bekijk hier onze partners.

8. Krijg ik een verzendbevestiging?

U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling geen verzendbevestiging (uiteraard wel een bestelbevestiging).

9. Wat is de levertijd?

Bestellingen worden op doordeweekse dagen verwerkt tot 17.00. Afhankelijk van het tijdstip waarop u uw bestelling hebt geplaatst, wordt deze binnen 24 of 48 uur bij u afgeleverd.

10. Wat is de garantietermijn en wat valt hieronder?

Op onze producten geldt een beperkte garantie van 24 maanden. Op de accu is een beperkte garantietermijn van 6 maanden van toepassing. Klik hier om de garantievoorwaarden te bekijken.